Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Rumunsko s vozy   >   Archiv expedic

Rumunsko s vozy - Archiv expedic

Transylvánie (Touareg Club)

(15.7.- 22.7.2011)

21.7. 18:00 hod. - Celou noc pršelo, tak jsme byli rádi, že spíme v chatě. Ráno jsme se probudili do deště a mlhy, tak jsme vyrazili dolů po hoře, kde jsme dali agro-turistické "safari" na plání rozervané erozí, kde se pásli vodní buvoli. Odpoledne jsme v Beius připřáhli vlek a vydali se k Oradei, kde zatáboříme před zítřejším návratem. Zdar Náča
20.7. 19:00 hod. - Počasí se vůbec nechce umoudřit. Přišly další kroupy a z nebe jako kdyby někdo vyléval kýble s vodou. Tak jsme nedojeli ani k meteorologické stanici na Vladease, kam jsme měli původně zamířeno, ale jeli jsme hned dolů do údolí k přehradě Dragan, kde jsme se schovali v lese. Pak jsme se dali opět na ústup a zakempovali jsme v chatě mého známého Spika.
20.7. 15:40 hod. - Ráno jsme v 8:30 hod. vyrazili na hřeben, směr Vladeasa. Kolem jedné hodiny odpoledne nás chytla silná bouřka, průtrž mračen a kroupy. Blesk uhodil do stromu 30 metrů od nás a tak jsme koukali, jak projíždí kmenem a strom začíná v zápětí hořet. Když se vše uklidnilo, čekala nás kamenná stezka a na jejím konci jsme dali oběd. Teď míříme k táboru, kde jsme kempovali s TouaregClubem v červnu. Chytla nás další průtrž mračen a opět kroupy. Snad se to umoudří. Všichni jsme v pořádku.
19.7. 10:00 hod. - Včera v podvečer jsme si dali výborné pstruhy v místní hospůdce a pak se utábořili u potoka. Dopoledne jsme dali jako náhradní program návštěvu Medvědí jeskyně. V poledne dorazil náhradní vůz i s vlekem. Za pomoci celé party jsme za 3 hodiny zvládli přendat všechny potřebné věci, včetně stanu, lednice a kompletní výbavy i s naložením Turka na vlek a ukurtováním, to vše v 35°C vedru. Teď už jsme zase v horách na trase, odměnou je nám teplota 25°C. Náča
18.7. 10:00 hod. - Stále je velmi špatný, až žádný signál. Včera jsme přijeli na hlavní hřeben směr Vladeasa a pro zpestření jsme odbočili na Padis, abychom v místní hospůdce ochutnali Cujku. Potom jsme zatábořili, udělali táborák a večer se skutečně povedl. Dnes jsme se vraceli na hlavní hřeben. Bohužel těsně před samotným vrcholem se porouchala převodovka na organizačním Touaregu. Tak jsme s autem na kurtě sjeli dolů do údolí. Už za námi jede náhradní auto a tak zítra, 19.7. budeme moci pokračovat dál. Počasí nám zatím stále přeje. Je stále azuro, přes den v horách příjemných 22°C, v údolí 29°C.
17.7. 10:00 hod. - Včerejší den nebyl signál, tak se hlásíme až dnes. Z Remeti jsme vyjeli rovnou na hřebeny. Po obědě jsme to dali od "Shreckovy díry" přímo horní lesní cestou. Tou, co červnová parta nechtěla jet dolů :o). Jeli jsme 400 metrů 2,5 hodiny. Prostě off-road. Poté jsme zakotvili v táboře, 1 430 m.n.m. a poseděli u táboráku a rozebírali dojmy z nádherného off-roadu. N.
16.7. 9:00 hod. - Včera v 19.30 hod jsme dorazili v počtu 5 Touaregů do prvního tábora v pohoří Vladeasa. Poseděli jsme u prvního táboráku a kolem 11. hodiny večer dorazila šestá posádka, která měla problém s výměnou pneumatik. Dnes polojasno, teplota je krásných 22°C a my vyrážíme na hřebeny. Ahoj všem.