Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Rumunsko s ATV - zima   >   Archiv expedic

Rumunsko s ATV - zima - Archiv expedic

Transylvánie

Transylvánie - pro ATV - "Český Banát s ATV 2014"

(11.5.- 17.5.2014)

15.5. Stále vytrvalý déšť. Je brzo ráno , dobalujeme a vyrážíme k domovu. Tak zase příště. Poděkování patří místním Čechům, kterým moc děkujeme za vynikající stravu a výborné ubytování, jen to počasí :-) kdyby kměli poladit :-) - holt jsou to Karpaty…………… KG
14.5. Dopoledne bez deště, ale odpoledne zase vydatné srážky, už máme vše mokré, sušíme vždy večer u kamen jak o závod. Vśichni v poho, jako zázrakem žádné technické potíže. Jen odpoledne, když jsme vyrazili za deště do blízkého lomu, tak jedna manžeta na poloose se trhla - opraveno na místě. V lomu jsme se vyřádili, druhá parta jela do Gerniku a zpět dorazili úplně mokří a komplet celý od bahna - užili si to na závér jak se patří :-), stejně jako nováčci ve zmíněném lomu, kde jsme dali několik promočených, rozbahněných, prudkých a skutečně náročných výjezdů těžebními cestami - nácvik brutálky na závér výpravy :-). Večer balíme a zítra všichni, vzhledem k nepřízni počasí, vyráží dom. KG
13.5. Prší prší a zase prší - jsme promokli na kost. Dnes výlet do nejvzdálenějśí české vesnice a návrat za prudkého deśtě po silnici zpět - dnes to byla "hluboká orba", z východu přes hřeben se nám do vesnice prostě nepodařilo "vyorat", ale moc pěkný offroadek :-). KG
12.5. Dnes jsme navštívili Svatou Helenu - opět jsme se houpali po kopečkách - bahnité louže v bukových lesích. "Serfování" po kopečkách - po cestách mezi loukami. Nadherné výhledy na řeku Dunaj - krásný den. KG
11.5. Po vydatné snídani jsme dnes vyrazili rozděleni na 2 skupiny - aby nás nejezdilo moc najendou - pojezdit po okolí a trochu se rozhýbat. Oběd v české hospodě - pivko. Odpoledne nácvik sjezdů a výjezdů na cvičné louce. Kocháme se nádhernými výhledy. Všichni OK, technika drží. Dnes jsme dali jihozápad, zítra pro změnu pojedeme na sever. Počasí doufejme vydrží. Všichni zdravíme. KG a Náča
10.5. V sobotu večer v 8 hod. místního času jsme se konečně všechny 3 skupiny sjely v rumunském, resp. českém Rovensku v jižním Rumunsku. Popili jsme domácí cujku z akátového!! sudu - což je dle místních specialita a všichni jsme šli brzy spát do peřin po náročné, přes 1000 km dlouhé cestě. Předpověď počasí říká "celý týden krásně" - tak to snad vydrží. Je nás tu nakonec 11 natěšených offroadových čtyřkolkových duší :-). KG