Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Sardinie   >   Archiv expedic

Sardinie - Archiv expedic

Namibie

(19.10. - 8.11.2009)

9.11. 14.00 hod. - Včera večer jsme všichni dorazili zpět do Windhoeku, cestou jsme ještě stihli pořídit pár pěkných fotek na gepardí farmě. Teď jsme právě přistáli v Joburgu SA, čekáme do 20 hod. na let do Evropy. Zdar a naviděnou příští týden ve středu 18.11. na klubovně - po 2 měsících bude co vyprávět.
7.11. 18.00 hod. - Máme za sebou dva nádherné dny v NP Etosha, dnes spíme ve třetím resortu jménem Okakuejo. Viděli jsme stovky antilop, zeber a pakoňů, destíky žiraf, orixů, pár slonů a dnes konečně lvy. Ráno 3 lvy, ale na 500 m. Zato kolem 15 hod. jsme cca 7 m od vozu měli tu vzácnou šanci vidět a nafotit celou lví rodinku - lva, 4 lvice a 5 lvíčat. Byl to ten zážitek, který se vám navždy uloží do paměti... Všechny posádky jsou OK, zítra nás čeká přesun do Windhoeku. Zdar Náča
5.11. 12.00 hod. - Právě jsme dojeli na Ruacana Falls (Namibijské VF). Jsme trošku rozčarovaní z toho, že vodopády jsou bez vody, neboť Angolané vybudovali nad vodopády přehradu a vodu pouští jak se jim zlíbí, teď zrovna se jim nechce :-(. Včera jsme si užili pěkný offroad v délce 100 km okolo řeky Kunene. A hlavně náš rastaman - průvodce nám domluvil prohlídku nekomerční himbské vesnice. Děti narozdíl od jiných míst nežebrali, ale spíš se nás bály. Byl to jeden z těch zážitků, na které se nezapomíná. Na Epupa Falls jsme fotili 5-metrového krokodýla, který se asi 20 m od nás chladil s otevřenou tlamou. Zdar Náča
3.11. 12.00 hod. - Náhradní auto přivezli ráno, po kompletaci pěti proražených pneu a tří zničených disků jsme opět v plném počtu pěti aut vyrazili Kaokolandem - zemí Himbů a Herero na Epupa Falls, odkud pojedeme podél hraniční řeky plné krokodýlů na Ruacana Falls. Budeme asi 3 dny bez signálu. Zdar Náča
2.11. 18.00 hod. - Hoanib River opět nezklamal, viděli jsme víc jak 30 slonů, spoustu žiraf a Orixů, nepočítaně antilop, byla to paráda. Pak jsme se vydali řekou na sever, 3x bush campy a náročný terén nám umožnil ujet 5 km za hodinu, trvalo nám to 2 dny. Včera večer jedno auto prorazilo vanu motoru, tak jsme to ráno přeložili a pokračovali dál. Mně se podařilo pověsit při brodění auto na šutr, tak jsme měli po sedačky vodu :). Teď čekáme na nové auto, zítra směr Epupa Falls. Náča
30.10. 17.00 hod. - Právě vjíždíme do Hoanib River, přejte nám dobrý lov beze zbraní. Budeme fotit slony, žirafa a spoustu antilop. Možná se objeví i lev, tak snad neuloví on nás. Budeme 3 dny mimo signál. Zdar Náča
29.10. 15.00 hod. - Včera jsme se v Uisu setkalis naším rangerem - je to drobný chlapík ze kmene Tamaro, na hlavě má dredy, naprostý pohodář, mluví ang. a nářečím jako Xy-Xao. Dopoledne jsme projeli Ugab River a teď míříme ven z Doros kráteru. Zítra nás čekají skalní balby a Hoanib River. Všichni OK. Zdar Náča
27.10. 16.00 hod. - Dnes dopoledne jsme si užili plavbu na catamaranu, na jehož palubu lezli okolo plavouvcí lachtani a z ruky hltali ryby, nad hlavou se nám vznášela "Namibijská Air Force", tedy pelikáni chytající ryby z ruky. K tomu ještě okoli skákali delfíni a podávalo se šampaňské a ústřice - prostě pohoda. Náča
26.10. 15.00 hod. - Tak jsme překonali duny pouště Namib, narozdíl od loňska bez větších problémů. Z 5 aut nás to stálo "jen" dvě zadní čela, jedno od tahání, druhé od hupu v dunách a jeden čelní rám, též od tahání. Na autech nejsou vyprošťovací oka. Jednomu autu špatně táhl motor, tak jsem s ním jel nakonec sám. Náča
23.10. 20.00 hod. - Kde vloni nebyl signál letos je. Dnes nádherná scenéri rudých dun tyčících se z vyshlého jezera - jen ta teplota 47°C :-( nás zmáhala. Teď je 30°C, poho. Náča
23.10. 9.00 hod. - Včera jsme se přesunuli z Windhoeku do Sesriem, kde jsme tábořili venku. Teď vyrážíme do NP Sossusvlei, kde se z vyschlé řeky tyčí rudé duny. Náča
21.10. 19.00 hod. - Právě večeříme v lodgi Arabush. Celý den jsme strávili nákupem zásob na naší třítýdenní cestu napříč Namibií. Prvně nás čekají 300 m vysoké duny pouště Namib, pak Sceleton Coast, Hoania River, dál na sever k Epupa Falls a podél řeky Kunene na Ruacana Falls a do NP Etosha. Signál moc nebude. Náčelník
20.10. 9.00 hod. - Tak se celá naše parta v počtu 10 členů sešla na letišti v Johanesburgu. Už jen jeden 2-hod. přelet a naše expedice po Namibii může začít. Zdar Náča