Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Sardinie   >   Archiv expedic

(1.10. - 10.10.2004)

2.10.
3.10.
4.10. 11.30 hod. - Teď jsme na hřebenu 2169 m.n.v. a máme poprvé signál. Včera dopoledne super offroad - sjezd z 1800 m do údolí starou lesní cestou. Pak přesun do tábora pod "babou". Večer kluci složili 20 m soušku a z kmenu udělali "ruskou svíci", kytara, alko, pohoda. Přes noc -6°C, teď je zas jasno a bezvětří. Razíme na hřebenovku ! Zdar Náča

5.10. 9 hod. - Včera opět dobré počasí, odpoledne trochu pod mrakem. Ježdění na hřebenech s prudkými výjezdy ve dvoutisícové výšce s nádhernými výhledy do okolí - prostě super. Pak sjezd do údolí pro dočerpání nafty a alkoholu - někteří stačili vypít zásoby na týden za čtyři dny. Teď jsme v 800 m na louce mezi snopy a je úplně azuro. V deset vyrážíme z tábora směr severozápad na další hřebeny. Zdar Náča

5.10. 18 hod. - Tak právě táboříme ve výšce 1665 m.n.v., asi bude zima jak svi.. ! Dopoledne jsme najeli na novou trasu, z hřebenovky přešla ve starou obchodní lesní cestu, kterou několik desítel let nikdo nepoužíval. Šplháme přes balvany a prožezáváme se přes padlé stromy - prostě tak trochu offroad !! Zítra snad dojedeme do údolí a pak zas hurá nahoru na hřebeny. Zdar Náča

6.10. 13 hod. - Tak očekávání se potvrdilo a v noci mrzlo, ale všichni ve zdraví "dožili" rána. Jen ta naše cesta nebyla stará desítky let, ale hádám tu někdo projel naposledy v minulém století ! Od půl deváté se prořezáváme přes padlé stromy, zatím jsme zdolali 2,3 km. Teď už to vypadá, že to bude pohoda, tak hodinu prokleštění se hustým náletem a pak už je "pěkná" těžební cesta.. Až zas budem na signálu, podáme zprávu. Zdar Náča

6.10. 18.30 hod. - Právě sedíme u táboráku a za zvuku dvou kytar se snažíme popíjet cokoliv, co má trochu "vol", abychom se ohřáli. Dnes ježdění bylo víc akční a nakonec se nám podařilo "slanit" do údolí. Tam se k nám připojily další posádky dvou Patrolů, které dorazily z Čech. Tak zítra hurá na hřebeny ! Zdar Náča

7.10. 18 hod. - Je stále slunné počasí a nad horami je azurové nebe. Dnes to kolem poledne bylo i na trička. Zkoušeli jsme novou trasu, ale na hřebeny jsme se bohužel nedostali a všechny svaznice končily na pasece pod hřebenem. Odpoledne dvě hodinky pěkný offroad, ale cesta vedla zase do údolí. Teď táboříme na břehu jezera Vidra ve výšce 1248 m. Zítra pojedeme už projetou trasou. Zdar Náča

8.10. 21 hod. - Dnes jsme jeli takovou "auto turistiku", tedy po více či méně sjízdných hřebenových cestách. Den ve 2000 metrech pod azurovým nebem za svitu nižného podzimního slunce - prostě paráda. Při druhém výjezdu z údolí na hřebeny mi odešel "homokloub", tak jsme museli vyndat kardan na předek, abych mohl jet alespoň na redukce. Tak jsem měl při výjezdu takového "třítunového žigulíka". Poznal jsem, že se to dá jet jen na zadek. Teď táboříme a je pohoda. Náčelník

9.10. 18 hod. - Tak jsme na asfaltu a valíme přes Arad do Maďarska, kde přespíme v nějaké pěkné Czardě. Dnes máme za sebou pěkný offroad v bukových lesích vybarvených podzimem. Nakonec úvozy na rozepření a sjezd do Calanu. Tak poslední letošní "zdar z Romale". Náča

10.10. Všichni jsme šťastně dorazili do svých domovů. Počasí jak na objednávku - když jsme ráno zavírali stany, zastihly nás první kapky. Ve čtvrtek jste všichni zváni na klubovnu, kde se bude promítat video a foto a věřte, že se bude na co koukat. Zdar Náčelník