Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Norsko   >   Archiv expedic

Norsko - Archiv expedic

Transylvánie

(22.5. - 29.5.2010)

29.5. 11 hod. - Tak jsme dali ráno cesty přes bukové lesy, pár rozporek a poslední třetina naší party vyrazila k domovu. Já mířím na Mogošu, kam přijede 8 ATV. Náčelník
28.5. 17 hod. - Nakonec se počasí umoudřilo a my dali hřebenovku i s objezdem klece v bočním náklonu - pak "převlékli Pampersky" a vyrazili do Petosani, pak 2/3 aut k domovu a zbytek do bukových lesů. Teď táboříme, zůstali 4 Wrangleři. Zdar Náča
28.5. 10.30 hod. - Ranní azuro vystřídala mlha a bouřka, cesty jsou místy neprůjezdné kvůli zbytkům sněhu, tak musíme přes hřebeny. Dědkovo odešla volnoběžka, tak jede na kombíka, právě ho taháme po mokré trávě nahoru. Dnes to bude ještě akční! Viditelnost 20 m a mokrá tráva... Zdar Náča
27.5. 19 hod. - Právě táboříme ve výšce 1759 m, je azuro, zapadá slunce - prostě pohoda. Dnes jsme prjeli nádherné hřebenovky, poprvé jsme nic neopravovali. Zdar Náča
27.5. 8.30 hod. - Včera jsme přejeli po "silnici" C67, hřebeny ve 2000 výšce, nebýt buldozeru, který cestu prohrnul, bylo to neprůjezdné. Odpoledne začal zlobit i Rubicon. Při výjezdu na hřeben vyházel vodu z expanžky, ale naštěstí to bylo jen nedotažené víčko, voda se dolila a jelo se dál. Tábořilo se na palouku v bukovém lese, po pořezání dřeva na táborák, přijela parta co jela s Jaromírem svařit pantharku, povedlo se. Stejně jako táborák... Zdar Náča
26.5. 14 hod. - Tak jsme na hřebenu 2171 m. Před námi je vidět cesta traverzem, kde buldozer odhrnuje sníh, ještě to bude akční. Zdar Náča
26.5. 11.30 hod. - Tak jsme na signálu ve výšce 1860 m a stoupáme na hřeben. Včera jsme kolem 20 hod. dorazili na místo, tábor u horského potoku - pohoda. Kluci už mají opravené Kilo, ale pro změnu Jaromírovi praskla panhardka, tak to jedem svařit do Petrosani. Náča
25.5. 13 hod. - Mejdan ve srubech se vydařil, šli jsme spát v 5 hod. ráno. Kolem 1 hod. v noci dorazilo 5 vozů z Jeep Adventure. Je nás tu teď celkem 15. Sestava je 7x Jeep Adventure v Rubiconech, 2x ještě Wrangler, 2x Patrol, 3x Toyota a 1 Discovera. Toyoty čekají na opravu serva a my mrskáme na jih. ZDar NÁČA a Mámou
24.5. 16 hod. - Dnes jsme dali svaznice plné rozporek a bahna. Na Jeepu se roztrhl tlumič řízení a Pompierum praskla hadice od serva. Jedeme to opravit do Baia Mare. Venku leje jak z konve a padají i kroupy, tak přespíme ve srubech na Mogose. Náča
24.5. 9 hod. - Včera opět super offroad, nejprve podmáčené louky při výjezdu an hřeben a pak lesní úvozová cesta, vylepšená průjezdem mezi skálou a padlým kamenem o šířce 210 cm. Kilar udělal pravý blatník a levé dveře. Večer tábor a 2 kytary do 3g, prostě zase pohoda. Zdar Náča
23.5. 9 hod. - Včera jsme dali novou cestu z Mogasi na východ pěkný výjezd bučinou, kde běžel i naviják až na hřeben. Odtud pak bahenní bobovou dráhou do údolí. Pak úzkou uvozovkou plnou kamenů na hřeben. Tady nás to stálo 3 disky. Jinak pohoda, počasí nám přeje, vše je totálně podmáčené! Zdar Náča
22.5. 10 hod. - Tak včera kolem 21 hod. jsme dorazili v počtu 10 teréňáků nad Baia Mare. Jako tábor jsme zvolili místo, které jsme objevili letos v zimě na ATV. Už příjezd byl akční, po deštích vše pěkně podmáčené. Na paloučku byla bažina, tak přišel ke slovu i naviják, prostě příjezd jak má být :). Po vyproštění aut jsme oslavili Tomovy "Mámoviny", přesně před šesti lety se zrodila jeho přezdívka. Máma to oslavil jak se patří i napek. Zdar Náča