Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Izrael s vozy   >   Archiv expedic

Izrael s vozy - Archiv expedic

Transylvánie - S Touaregem za Drákulou

(18.8. - 25.8.2007)

24.8. 9.00 hod. - Právě balíme tábor a vyrážíme na Transkarpatskou magistrálu přes Fagaraš. A začneme držet směr do Čech. Posádky i stroje jsou OK, byla to offroadová pohoda. Už teď se všichni těší na akci "S Touaregem za Touaregy", tedy v dubnu do Maroka. Těště se na foto, které uveřejníme na webu, bylo to opravdu akční. Za celou partu posílám pozdravy! Zdar Náčelník
23.8. 15.00 hod. - Právě vegetíme u řeky pod hradem nejslavnějšího upíra. Je 37°C, tak výstup na zříceninu začne až v podvečerních hodinách. Zdar Náča
23.8. Včera nebyl signál, vyjeli jsme opět na hřebeny do výšky přes 2000 m. Počasí nám přálo, tak jsme si užívali výhledy. Kamenité cesty daly zabrat i našim pneumatikám. Třetí defekt už kontem opravit nešel a další kolo s diskem už nebylo, tak přišly ke slovu montpáky a museli jsme obout rezervní plast. Přenocovali jsme v údolí, kde jsme se rozloučili s terénem. Dnes se přesunujeme po asfaltu na Fagaraš k hradu hraběte Drákuly. Všichni jsou OK... Náča
21.8. 19.00 hod. - Dopoledne jsme strávili na hřebenech. Odpoledne jsme sjížděli po starých těžebních cestách do údolí. Bylo to akční a kdyby nebyla parta tak pohodová, tak bych je sem ani nevzal. Přejíždění kamenů, boční náklony, erozní trhliny, prostě offroadová pohoda. Zdar Náča
21.8. 11.00 hod. - Právě jsme na vrcholcích hřebenu ve výšce 2172 m ! Je to paráda, panoramatické výhledy, na které se nezapomíná ! Včera jsme si dali starou hřebenovou cestu a všichni jí zvládli na jedničku. Už máme za sebou i boční průrazy pneu. Večer jsme sjeli do údolí a na břehu říčky poseděli u táboráku. Takže opět pohoda. Počasí nám zatím přeje. Stroje i posádky jsou v pořádku. Zdar Náčelník
21.8. 9.00 hod. - Nemáme žádný nebo špatný signál. Všichni jsou OK a pokračujeme po hřebenech. Podrobnosti později. Zdar Náča
20.8. 8.00 hod. - Včerejší den nám dal pěkně zabrat, k roztrhané cestě se přidal déšť, který vydržel až do noci. Došlo i na kurty a tahalo se o stošest. Nakonec jsme zatábořili na louce asi v 1000 m. Auta k sobě a natáhli jsme plachtu, od vaření se pomalu přehoupla zábava v podplachetní párty. Teď je azuro. Náča
19.8. 14.30 hod. - Tak nástup na hřeben je víc než akční, za 2,5 hodiny jsme ujeli cca 4 km. Cesta, která byla v červnu v pohodě je roztrhaná od vody. Tak všichni do rukavic, rýče a kameny do ruky a děláme cestáře. Zdar Náča
19.8. 8.00 hod. - Včera jsme ve 21 hod. dorazili do podhůří za Hunedorii. Zatábořili sjme na louce pod švestkovým sadem. Večer byla pohoda a společné posezení. Všechny posádky jsou v pořádku. V 9 hod. vyrážíme směr Petrosani a do hor. Zdar Náča
18.8. 16.15 hod. - Tak jsme na rumunské hranici, takhle rychle jsme to ještě s žádnou výpravou nezvládli. No, hold nová doba! :) I přejezd hranic unie v 11 autech za 5 min. je pohoda. Náča
18.8. 10.00 hod. - Právě vyrážíme z Brna v počtu 11 Touaregů za Drákulou do Transylvánských Alp na jih Rumunska. Je to první klubová výprava TouaregClubu, tak nám držte palce. Zdar Náčelník