Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Budapešť - Bamako Rally   >   Archiv expedic

Budapešť - Bamako Rally - Archiv expedic

Sardinie

(24.6. - 10.7.2007)

9.7. 13 hod. - Tak naše výprava po Sardinii končí a my čekáme na pláži Bianca v Golfo Aranci, než se v 15.30 hod. nalodíme a vyrazíme směr pevnina. Všichni včetně vozů jsou OK. Zdar Náča
7.7. 17 hod. - Včerejší den jsme strávili výletem na motorových člunech v nádherné zátoce Cala Gonone. Z jedné strany otevřené moře, z druhé strany až 25 m vysoké vápencové útesy, které mají z hladiny přístupné jeskyně. To vše doplněné mini plážičkami jen pro pár lidí, kam je přístup jen člunem. Byla to paráda, dnes relax. Zdar Náča
5.7. 17 hod. - Včerejší večer jsme strávili na salaši v horách Supra Monte u našeho známého Antonia. K večeři bylo skopové, selátko a sýrové šunky, klobásky a sýry. Pak přišlo na řadu víno, Mirto a Grapa. Vše na dubovém stole pod širým nebem plným hvězd, vždyť jsme taky byli ve výšce 1032 m. Byla to pohoda a spát se šlo hodně po půlnoci. Taky jsme dnes vyráželi na offroad trip až v půl jedenácté. Prašné cesty se proplétaly chvilku dubovým lesem, pak úbočím a za okamžik po hřebenu - byla to paráda. Kolem druhé jsme vyjeli na asfalt a přesunuli se na západní pobřeží do Cala Gonone, kde strávíme poslední tři dny. Náča
3.7. Z hor jsme přejeli na severozápadní pobřeží do Valedorie. Tady kempujeme přímo nad pláží asi 20 m od moře - je to paráda usínat a probouzet se za šumění vln. Je kolem 35°C, voda jak kafe. Odpoledne se přesouváme na západní pobžeží k Algeru. Zdar N.
1.7. 9.30 hod. - Včera kolem 17 hod. jsme dorazili do hor Monte Limbara, do našeho prvního volného tábora. Podvečer jsme zakončili výjezdem po požární výšku. Nakonec to na horu dal jen Touareg, protože se to hodně sypalo - technika a ruce vyhrály :) Teď vyrážíme na prašné cesty do hor, které svým rázem připomínají hory jak z "Vinetoua". Zdar Náča
30.6. 12.30 hod. - Včerejší celodenní výlet na bárce se vydařil, počasí nám přálo a malé pláže na ostrůvcích s azurově modrým mořem a bílým pískem byly nezapomenutelné. Tam kde se može otevřelo nekryto ostrůvky s námi pěkně houpaly vlny, které skrápěly palubu. Teď jsme ve městě St. Teraza a míříme do hor Monte Limbara. Dnes budeme tábořit v korkovém háji ve výšce 1400 m. Zdar Náča
28.6. 14.00 hod. - Vegetíme na pláži, konečně se počasí umoudřilo, vítr už jen vane a slunce jen pálí. Odpoledne prohlídka vojenské pevnosti a přesun na poloostrov Izola Gabbiany. Odtuď snad zítra konečně vyplujeme na plánovaný výlet lodí. Zdar Náča
27.6. 20.00 hod. - Tak právě sedíme na společné večeři, v nabídce je mečoun, krevety a chobotnice, prostě mořské příšery co hrdlo ráčí. Dopoledne jsme šli na pláž Tahiti, která patří k deseti top. Byla nádherná, ale prodírali jsme se k ní křovím a šplhali po skalách. Odpoledne relax na plážích přístupných offroadem. Počasí se už umoudřilo, jen pořád hodně fouká. Zítra přepoluváme z malých ostrůvků na "pevninu" hlavního ostrova. Zdar Náča
27.6. 9 hod. - Naše výprava deseti teréňáků zakotvila v Sardinském ostrově Magdalena. Po přistání v pondělí jsme odpoledne strávili ve smaragdově modré zátoce Cala Francezia. Bohužel včera celý den foukal silný vítr a bylo střídavě zataženo, tak jsme sluníčka moc neužili. Proto si udělali offroad trip po horské cestičce k pevnosti. Dnes je sice azuro, ale kvůli silnému větru jsme museli odložit dnešní celodenní výlet na loďce po okolních ostrůvcích - jsou moc velké vlny. Tak dnes obejdeme místní malé opuštěné plážičky. Zdar Náčelník