Off Road Průvodce   >   Archiv expedic

Archiv expedic

Namibie

(26.10.- 12.11.2013)

10.11. 7:00 hod. - Právě se probouzíme do dalšího slunného rána. Po příjemně stráveném večeru ve Swakopmundu jsme druhý den jeli na vyjížďku s katamaránem, viděli jsme tuleně, delfíny a pelikány, kterým říkají NAMIBIA AIR FORCE :-). Večer byl bush camp na skále. Další den nás čekal zlatý hřeb výpravy, přejezd dun pouště NAMIB. Zdolávali jsme až 300 m vysoké duny, byl to adrenalin a zároveň nádhera. Nejlépe si vedl Jiří z Kopřivnice, který získal titul Desert Fox. Další dopoledne jsme dojeli až k Atlantiku a po pobřeží zpět do Walwis Bay. Pak přesun do Sesriem, kde jsme teď. Všichni jsou OK. Náča
6.11. 16:00 hod. - Právě jsme ve Swakopmundu, kam jsme se dnes přesunuli po dopolední prohlídce skalních maleb. Večer jdeme na společnou večeři do rybí restaurace, budou dary moře - ústřice, krevety a různé jiné příšery, samozřejmě ryba. Zdar Náča
5.11. 19:00 hod. - Včerejší odpoledne jsme strávili relaxem v termálním jezírku. Dopoledne 200 km přesun směr na jih, prohlídka Zkamenělého lesa, pak relax na baru v lodge Kipwe a návštěva skály - Tady je Náčovo. Teď v kruhu debatujeme 8 kempů. Náča
4.11. 14:30 hod. - Včera v podvečer jsme vjeli do Hoanib River, přivítali nás 3 sloni. V bush kemp - tábor pod skálou, další úžasný večer - táborák a big steak. Hned po ránu nám asi 3 km od tábora přeběhl před auty leopard - úžasná podívaná, ale na foto byl moc rychlý. Pak šest slonů, žirafy, přímorožci, babuni - opice a spousta antilop. Teď už jsme vyjeli ven a míříme do termálních kamenů Ongongo. Zdar Náča
2.11. 16:00 hod. - Včera ráno jsme při výjezdu z NP Etosha ještě na posledním napajedlu před branou narazili na tři lvy - prostě paráda! Pak přesun přes Opuwo až na Epupa Falls, kde jsme nafotili vodopády při západu slunce. Pak GinTonik na baru a neodmyslitelný 3 kg steak na roštu. Zas další parádní den. Všichni jsou OK. Náča
1.11. 19:00 hod. - Po dopoledním dobrodružství se sloní rodinou na polední pauze čekal černý nosorožec asi 20 m od auta a jako zlatý hřeb leopard v celé své kráse. Byl to úžasný den! Náča
31.10. 9:00 hod. - Včera v podvečer jsme na projížďce v loďce viděli desítky hrochů, některé blíž než jsme chtěli ;-). Pak několikaměsíční slůně a hlavně úžasný západ slunce na pozadí v dálce probíhající bouřky. Večer grilování steaků na břehu řeky se zvukovým doporovodem hrochů, kteří byli přímo pod námi v řece. Teď míříme do NP Etosha. Zdar Náča
30.10. 13:00 hod. - Včerejší průjezd NP Khaudum byl jako vždy super, tréňáky se bořily v hlubokých kolejích. Prvního jsme našli slona bulla, ale byl z nás trošku nervózní, pak kolem 15 hod. stádo 19 slonů mámy s mláďaty. A večer při západu slunce dva slony tak na 20 m. Teď jsme se dostali na asfalt a míříme k řece Okawango, kde pojedeme večer na loďce fotit hrochy. Zdar Náča
29.10. 7:00 hod. - Právě jsme se probudili do slunného afrického rána v táboře pod baobaby. Včera jsme s další partou Čech, která přiletěla v neděli kolem 15 hod., zvládli první dlouhý přesun z Windhoeku do Bushlandu. Dnes nás čeká návštěva vesnice Křováků a NP Khaudum, který leží na východním cípu Kalahari, je celý na písku - není tam tel. signál. Všechny posádky jsou OK... Zdar Náča