Off Road Průvodce   >   Archiv expedic

Archiv expedic

Transylvánie - ATV

(16.6. - 23.6.2012)

22.6. Tak ráno jsme poopravovali ATV a vyrazili na odychový trip po okolních lesních cestách, který jsme zakončili v místní hospůdce s venkovním sezením. Večer jsme naložii ATV na vleky a ráno vyrážíme domů. Tal zas za rok. Zdar Náča
P.S. byl to náročný měsíc, každá parta měla nejen problémi s počasím, ale i spoustu technických problémů, ale to k offroadu patří...
21.6. 10:00 hod. - Tak včerejší trip na Tibles se protáhl až do jedné hodiny po půlnoci. Najeli jsme 227 km a strávili v sedle 17 hodin, byl to nářez. V prvním stoupání do hor na Ožralý vršek zničehonic přestal jet King Quad, asi řídící jednotka. Pak jsme se vydali východní cestou na hřebenu následovaly tři protržené manžety o větve, dva bůčky a jako bonus se začal hřát jeden Grizzly, studený chladič - asi termostat, tak jsem to odpískal. Táhli jsme ho 90 km zpět na hotel. Náča
20.6. 8:00 hod. - Včera měla být po předešlé 159 km dlouhé etapě oddychovka. Navštívili jsme salaš, koupili sýr a pak to přišlo. Cesta se změnila v lehký brutál, jeli jsme cestu - řežte mi to na 4 m do katru! Jenže voda vytvořila takové erozní díry, že jsme to jeli 2 hodiny, ale bylo to pěkný. Dnes vyrážíme na Tibles! Zdar Náča
18.6. 21:45 hod. - Právě jsme se vrátili z dnešní trasy. Vyrazili jsme ráno v 9 hod. směr Rodná, nejdřív lesní prachovky, pak nádherné hřebeny s azurovým nebem a dobytí Ineu 1931 m. Protože jsem při svém backflipu rozbil navigaci a mapy nešly přehrát, jeli jsme podle "Náča head navi". Cestou z hřebenů jsme se dostali do svaznice, kteoru sebraly deště uplynulých týdnů, cca 1,7 km za 3 hodiny. Byl to nářez - metrové schody, skládání kamenů - prostě trošku off road... Zdar Náča
18.6. 8:00 hod. - Včera jsme si užili nádherný slunný den, dali jsme to od hotelu přes louky do lesní uvozovky a pak potokem nahoru na Můj kemp. Zpět jsme dojeli až kolem 18.30 hod. Na jednom z Renegadů vystřelilo gufero od variátoru, tak dnes jede na půjčené Grizzlyně. Venku slunce, valíme na Rodnou. Zdar Náča
17.6. 8:00 hod. - Včera kolem 23 hod. dorazilo osm 4-kolkářů z Moravy na hotel Drákula. Podle předpovědi, to po 3 týdnech bude snad první týden bez deště, teď azuro 21°C. Zdar Náča