Off Road Průvodce   >   Archiv expedic

Archiv expedic

Sardinie (Touareg Club)

(26.6. - 10.7.2011)

10.7. 15:00 hod. - Právě čekáme na nalodění v Golfo Aranci a za půl hodiny vyplouváme. Potom šest a půl hodiny plavby a jsme zpět na kontinentu. Pak už "jen" 1150 km a jsme doma. Bylo to tu fajn, pěkně jsme si to tu všichni užili a byl to hodně pohodový relax. Zdraví všichni Touaregáři a Náča...Příště ahoj...Příště? Vlastně už za pět dní odjíždí TouaregClub Česká republika na svou letošní třetí expedici a to již letos po druhé do úžasného Rumunska. Od pátku 15. 7. Vás opět budeme informovat o našem putování po oblíbeném Rumunsku... Myšák.
9.7. 20:00 hod. - Dnes jsme vyrazili na poslední off-road po prachovce do kaňonu Goroppo. Protože naše heslo je, že kam nedojedu, tam nejdu :o))), tak jsme po 10 minutové chůzi zakotvili v horském potoce s výjimečně teplou vodou, která mělo 24°C. Teplota vzduchu byla přitom 38 °C. Tak jsme tady v něm naložení. Zítra vyrážíme do přístavu..
8.7. 20:00 hod. - Dnes jsme měli celodenní výlet na motorových člunech. Už ráno nám hlásili, že kolem jedné hodiny odpolední přijdou velké vlny a to se také vyplnilo. Kolem 10hod jsme vyrazili 25 km okolo útesu na překrásnou pláž Cala Goloriza. Tam nás čekalo koupání v zeleno modré, jakoby smaragdové vodě a pláže s bílým pískem a krásné oblázky...Paráda...Při návratu zpět jsme si to na vlnách užili jako na Lochnesce. Teď právě vegetíme v Caribien Drink Baru. Ahoj.
7.7. 20:00 hod. - Včera jsme si užili nezapomenutelný večer v horách Supra Monte na salaši u Antonia, který nám připravil selátko a stylové pohoštění. Končili jsme až k ránu. Dnes nás čekal off-road po horských cestičkách. Odpoledne jsme sjeli z hor a přesunuli se na východní pobřeží do Cala Gononne. Ahoj všem...
5.7. 19:00 hod. - Dnes jsme se přesunuli z Costa Smeralda na západní pobřeží k městu Algero, kam právě míříme už dnešní večer. Dopoledne návštěva místní vinotéky a potom odpolední koupání. Prostě pohoda...
4.7. 13:00 hod. - Včerejší den jsme strávili na písečné pláži ve Valedorii, bylo krásných 28°C a voda příjemných 23°C. V podvečer jsme společně navštívili historické město Castelsardo s hradem, pak jsme zašli na pizzu. Dnes je pod mrakem, ale stále teplo 25°C, tak si trošku odpočineme od slunce a zítra pokračujeme směr západ. Ahoj všem Náča a parta.
2.7. Odpoledne nás čekalo severozápadní pobřeží Valedorie. Naprosto okouzlující místo a proto tu zůstáváme dva dny. Teplota vzduchu je 28°C a voda má luxusních 22°C. Ahoj všem...
2.7. 20:00 hod. - Po včerejší párty v horách jsme vyskočili ze svých příbytků v 9 hod. a dopoledne nás čekali malebné skály roztodivných tvarů, které se jen tak nevidí. Každou chvíli to vypadalo, že na nás někde z pozadí za skalou vykoukne Vinnnetou. Poobědvali jsme nedaleko poustevnické jeskyně a odpoledne pokračovali v naší vytyčené cestě. Ahoj Náča a Touaregáři.
1.7. 18:30 hod. - Táboříme v Monte Limbara v 911 m.n. m. Všude okolo nás jsou přesně ty skály, jaké známe z Mámojek. Krása. Vítr se trochu uklidnil. Teplota 25°C. Dopoledne jsme byli na Capo di Orso - skále, tvarem připomínající medvěda a na staré vojenské pevnosti z roku 1851 a dále na vojenské vyhlídkové věži na Punta Sardegna. Ahoj všem.
30.6. Po včerejším výletě lodí, kde se většina z nás připálila, jsme dnes dali pohodový relax s individuálním programem na ostrůvku Magdalena. Od večera foukal velmi silný vítr a nepřestal ani přes den. Tak jsme hledali závětrné zákoutí. Zítra se vracíme na hlavní ostrov a vyrážíme do hor Mote Limbara.
29.6. 20:00 hod. - Dnes jsme ráno v 10 hod. vypluli v najaté lodi, kterou jsme měli celou jen pro sebe. Pluli jsme na přilehlé ostrůvky, přístupné pouze z moře, kde jsou liduprázdné malebné plážičky s azurově modrou vodou a bílým jemným pískem. V poledne se podávali těstoviny s krevetami a mušlemi, bílé a červené víno. Prostě pohoda. Užili jsme si nádherný slunný den. Do Čech zdraví Touaregáři.
28.6. 20:00 hod. Sedíme v restauraci pod širým nebem a užíváme si závěr pohodového dne. Dopoledne jsme strávili na pláži Cela Andresa s bělostně bílým pískem. Přes poledne jsme byli v borovicovém háji, kde jsme poobědvali. Odpoledne jsme dali vyhlídkovou cestu s koupáním v malé zátoce CalaFranceza. Zátoka je uprostřed skal v růžovém nádechu se smaragdově modrou vodou, prostě paráda. Pak procházka v přístavním městečku. Náča.
27.6. 14.30 hod. - Přistáváme na Sardinii, plavba byla klidná a na pohodu. Po vylodění míříme na severní pobřeží Costa Smeralda, na kterém strávíme příští dny. Pohybovat se budeme na krásném ostrově La Magdalena.
27.6. 8.00 hod. - Právě vyplouváme na trajektu Mega Express 2 směr Sardiniie. Čeká nás sedmihodinová plavba na zatím poklidné hladině. Všichni jsme v pořádku.
26.6. 20.00 hod. - A je to tady! Právě jsme se sešli v počtu 6 Touaregů a jeden Multivan v italském Livornu na břehu Středozemního moře. Zítra ráno vyrážíme trajektem na Sardinii, kde strávíme dva týdny. Info z expeedice budeme přinášet pokud možno každý den.