Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Alpy - západní   >   Archiv expedic

Alpy - západní - Archiv expedic

Transylvánie

(1.8. - 9.8.2009)

7.8. 15.00 hod. - Tak jsme to dali z vrcholku Sermetes 1306 m lesní těžební cestou, která byla po deštích jak bobová dráha. Místy roztrhaná od eroze nebo od Taftu, který tudy tahá klády. Jednu zatáčku jela H2 takřka po boku, jak byla kolej hlubová, ale bez ztráty květinky. Prostě offroadová tečka. Zdar Náča
6.8. 14.00 hod. - Včera jsme se přesunuli na SZ do pohoří Vladeasu. Večer průtrž mračen, ale ráno polojasno, tak jsme dali hřebenovky, kolem 13 hod. opět průtrž mračen, z Vladeasi to dáme do údolí k přehradě Dragan, snad tam bude líp. Jen doufám, že nás nepřekvapí medvědi, je jich tu v pohoří 15 ! Zdar Náča
5.8. 11.20 hod. - První kontakt s medvědem !!! U přehrady Lacul Vidralui nás na cestě v zatáčce překvapila medvědice s medvídětem. Byla 5 m od našeho vozu. Nebyla agresivní a tak si odnášíme nevšední zážitek a pár fotek. Stoupáme na Fagaraš. Zdar Náča
4.8. 18.00 hod. - Včera jsme jezdili po hřebenech nad Lacul Vidra ve výšce kolem 2000 m. Dnes opět nádherně a vrchol Urdele 2149 m. Pak sjezd do údolí, v Ramnicu Valcea 38°C :-(. Tak jsme zas rychle zamířili do hor, na Fagaraš. Teď ponocujeme v Poienari, pod Drákulovým hradem, tady je příjemných 23°C. Zdar Náča
3.8. 9.00 hod. - Odpoledne jsme začali stoupat na hřebeny, kolem 17 hod. přišla průtrž mračen, ale rychle odešla. Zatábořili jsme ve výšce 1769 m a koukali u táboráku na hvězdy. Náča
2.8. 11.00 hod. - Včera kolem 23 hod. jsme dorazili na jih Rumunska do Transsylvánských Alp. Proti původnímu počtu 5 aut - 2x H2, 2x Defík, 1x Cherokee jsme tu jen dvě auta. Zdar Náča