Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Alpy - západní   >   Archiv expedic

Alpy - západní - Archiv expedic

Sardinie

(28.6. - 13.7.2008)

14.7. 18.00 hod. - Včerejší den jsme strávili přesunem do přístavu Golfo Arancia, kde jsme se nalodil a vypluli směr Livorno. Plavba byla víc než akční, neboť díky silnému větru byly velké vlny, na kterých se loď houpala všemi směry. Nebylo to nic příjemného, ale nakonec jsme šťastně přistáli a vyrazili do Čech, kam jsme dnes všichni v pořádku dojeli. Tak v srpnu na další výpravě v Transylvánii. Zdar Náča
13.7. 10.00 hod. - Včera se nám změnilo počasí a Cala Go None obklopil opar. Tak jsme strávili den relaxem v kempu a podvečerním výletem do Arbataxu, kde jsou známé Roca Rosse. Náča
11.7. 20.00 hod. - Dnešní den jsme si užili celodenním výletem na třech motorových člunech. Offroad to sice nebyl a koní bylo k dispozici jen 40, ale i tak to byl zážitek točit kormidlem a plout po vlnách. Najeli jsme celkem 48 km podél bílých útesů vysokých až 50 m, od hladiny plné jeskyní. Samozřejmě, že jsme jen nejezdili, ale několik hodin strávili na několika z nějkrásnějších pláží Sardinie. Byl to zase další nádherný den. Celá parta zdraví do Čech. Náča
10.7. 18.00 hod. - Včerejší ježdění v pohoří Genargetu jsme zakončili na salaši, u našeho známého Antonína, který nám vyřídil i povolené k vjezdu do této oblasti. Společně jsme poseděli u dubového stolu pod čirým nebem dlouho do noci, sýry a šunky vystřídalo sele na rožni a víno, místní Fernet zvaný Mirto a nakonec pálenka "Železný drát" - místní grapa. Byl to večer, na který se nezapomíná. Ráno jsme vyrazili po offroad cestách, které se klikatí pohořím ve výšce 1000 m - byla to paráda. Korkové duby střídaly prastaré olivovníky a na horizontu se tyčily vápencové skály. Prostě taková offroadová pohoda. Všichni jsou OK. Náča
9.7. 18.00 hod. - Dnes jsme se vydali ze západního pobřeží na východ, právě jsme na offroadových cestách v pohoří Genargentu, jsme ve výšce 1256 m pod vrcholem Sv. Giovanni. Míříme do salaše, kde máme připravený selátka na rožni a budeme tam nocovat. Zítra budeme pokračovat po horských stezkách. Zdar Náča
8.7. 18.00 hod. - Dnes přesun na západní pobřeží do města Algero, kterému se říká malá Katalánie. Cestou návštěva vinných sklepů Sela Mosca. A rezervace Capo Caccia. Náča
7.7. 17.00 hod. - Dva dny trávíme relaxem na pláži ve Valledorii. Včera večer jsme navštívili městečko Casterlsardo ležící na lávovém útesu, dali jsme společnou večeři. Jinak je to tu pohoda, opalovačka, grilovačka... Zítra vyrážíme na západní pobřeží. Zdar Náča
5.7. 17.00 hod. - Dnešní dopoledne jsme strávili jízdou po uzounkých cestičkách pohoří Monte Limbara, kde vítr vyfoukal žulové skály do neuvěřitelných tvarů. Dostali jsme se až do 1300 m. Pak jsme se vydali na pobřeží do Valledorie, kde kempujeme přímo na pláži, právě teď se koupe většina naší výpravy v moři. Náča
4.7. 20.00 hod. - Dnes ráno jsme přepluli z ostrůvku La Madallena do Palau. První cesta vedla ke skále větrem vyfoukané do tvaru medvěda, který hlídá zátoku a je z něj nádherný výhled do okolí. Pak jsme se přesunuli do městečka St. Tereza, ležícího naproti Korsice. V nejužším místě, kde je vzdálená jen 12 km, byly nádherně vidět její bílé útesy. Nakonec jsme zamířili k pohoří Monte Limbara, kde právě teď táboříme v borovicovém háji. Zdar Náča
P.S.: Všichni jsou OK.
3.7. 13.00 hod. - Vegetíme v borovicovém háji a děláme piknik. Je 33°C, kolem 14 hod. se přesuneme na pláž a užijeme si poslední den na ostrově La Madalena. Zdar Náča
2.7. 13.00 hod. - Právě obědváme mušle a těstoviny, zaléváme to vínem a užíváme si siestu na bárce, jenž nás dopravila na malé ostrůvky, které obklopuje smaragdově modré moře, jako v Karibiku. Užíváme si skutečnou pohodu. Zdar Náča
1.7. 21.00 hod. - Právě sedíme na společné večeři a užíváme si částečného ochlazení. Dnešní den bylo 34°C, tak jsme strávili téměř celý den na pláži s křišťálovou vodou. Odpoledne jsme navštívili místní městečko a projeli si ostrov po vyhlídkové cestě. Zítra vyrazíme na výlet lodí na ostrůvky. Zdar N.
30.6. 20.00 hod. - v 16 hod. jsme se vylodili na Sardinii, po 50 km jsme přepluli ostrov La Magdalena a začali si užívat Středomořské pohody. Touaregy na pískovcových útesech vypadaly úchvatně. Zdar Náča
30.6. 15.00 hod. - Včera kolem 20 hod. jsme dorazili v počtu čtyř (2 posádky na poslední chvíli z os. důvodů odřekly) Touaergů do kempu Mira Mare na pobřeží Itálie u Livorna. Právě teď vyplouváme z přístavu směr Sardinie. Zdar Náčelník