Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Alpy - severní   >   Archiv expedic

Alpy - severní - Archiv expedic

Transylvánie

(3.8. - 11.8.2007)

10.8. 22.00 hod. - Tak jsme právě naložili čtyřkolky na vleky. Tím skončilo naše brázdění hor v sedle ATV. I poslední den jsme si užili, nejprve náročným výjezdem a pak hřebenovkou. I počasí nám přálo a až ve chvíli, když jsme nakládali, začalo pršet. Všichni jsou v pořádku. Zítra vyrážíme na cestu do ČECH. Zdar Náča
10.8. 11.00 hod. - Včera opět akční den, vyjeli jsme do bukových lesů, protože bylo a stín byl pro nás záchrana. Jeli jsme opět na kompas, lesní stezky, výjezdy potokem, prostě paráda. Raptor brodil na výjezdu po bukovém listí 3x záda, ale jezdec i stroj OK, nakonec z něj vypadlo, že má dnes 50-té narozeniny. Tak se to samozřejmě pořádně zapilo. Dnes poslední trasa, odpoledne nakládáme na vleky.Zdar Náča
6.8. 18.00 hod. - Tak už hodinu vegetíme před cabanou. Dnes v 7 hod. ráno dorazili poslední dva kluci, tak jsme vyrazili na devíti čtyřkolkách. Dnes svítilo slunce, tak jsme jezdili v bukových lesech. Nějaké svaznice i potoční cesty, prostě čtyřkolkářská pohoda. Všichni jsou OK. Zdar Náča
5.8. 18.30 hod. - Dnes v 01.30 hod. dorazila parta čtyřkolkářů z Čech. Protože jsme do 05 hod. seděli u ohně, vyrazili jsme na trasu až v poledne. Jsme tu 4x Kodiak, 2x Grizzly, 1x Raptor. Počasí nám přálo, slunko vylezlo z mraků, tak jsme se vydali na hřebeny. Trasu dlouhou 65 km jsme si užili naplno. Všichni jsou OK. Nakonec akční sjezd svaznicí do údolí, tam rozporky. Dorazili jsme příjemně unavení, teď ukuchtit večeři a pak relax u ohně. Zdar Náča
2.8. 19.00 hod. - Tak jsme kolem 17 hod. dorazili z naší poslední trasy. Původně jsme chtěli jet na meteo stanici Vladeasa asi 50 km po hřebenech, ale asi v 1650 m n.v. už bylo hodně bouřkových mraků, tak jsme se stáhli do údolí a dali bukové lesy. Byla to paráda, najeli jsme 114 km a užili si poslední den. Děti to opět zvládly bez problémů, ostatně jako každý den. My jsme byli vždy utahaní víc než oni. V sobotu dorazí další parta čtyřkolkářů. Zdar Náča
1.8. 19.30 hod. - Před půl hoďkou jsme dorazili z dnešní trasy dlouhé asi 80 km. Vyrazili jsme až kolem poledne, protože jsme včera poseděli s místňákama a Čujka (místní pálenka) byla silná. Dnes to začalo prudkým výjezdem kamenitým řečištěm, pak traverz lesem, kde kluci rozjeli pod pařezem hnízdo vos. Skončilo to čtyřma pigárama a převrácenou čtyřkolkou, jinak OK... Pak pláně nad 1500 m, česání borůvek vleže do pusy, prostě pohoda. Teď jsme u táboráku. Náča
31.7. Dnes jsme na náš trip podle kompasu vyrazili v 10 hod. dopoledne a vrátili jsme se v 19 hod. Bylo to náročné, sám jsem se divil, že to děcka zvládly. A zvládly to na jedničku. Začalo to na prudké výjezdy, pak velké kameny a nakonec cesta přešla ve stezku pro dobytek, plnou bočních nákonů, kamenů a klád. Nakonec jsme se dostali na hřeben, tam "umřel" jeden Kodi, tak jsme museli do údolí a 30 km jsme ho táhli zpět. Všichni jsou OK a po opravě i Kodi. Náča
30.7. 16 hod. - Včera večer první závada, na jedné ATV vypadl šroub od diferáku a jak se hnul, rozdělil se kardan. Ale jak jinak, Rumuni nám opět pomohli. Seznámili jsme se s místníma čtyřkolkářema a Krůža ráno odvezl ATV k nim do Beiusu a my za ním dojeli terénem - bylo to super. Uzounké lesní stezky, rozporky, pláně. Tam jsme to opravili a vyrazili zpět, teď jsme dojeli. Akorát začalo pršet, tak snad to přejde. Všichni jsou OK.. Zdar Náča
29.7. Včera jsme kolem sedmé večer dorazili do hor, kde začíná naše týdenní výprava pro ATV. Jsme tu tři chlapi, pět našich dětí a pět Kodiaků. Dnes jsme strávili šest hodil v sedle a i omladina to zvládla v pohodě. Dvakrát byl "bůček" a jednou čtyřkolka kolama vzhůru, ale vše v nulové rychlosti, tak všichni i stroje bez újmy. Dali jsme lesní cesty, těžebky i potoky. Teď Krůža vaří nad ohněm v kotlíku guláš, prostě pohoda. Zdar Náčelník