Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Ukrajina s ATV   >   Archiv expedic

Ukrajina s ATV - Archiv expedic

Sardinie

(16.6. - 30.6.2009)

30.6. 10.00 hod. - Včera jsme si užili super den na motorových člunech a nádherných plážích pod útesy Cala Gonone, s vodou jak v Karibiku. Jen BMW není opraveno, neboť Italové opět nezklamali a díl nepřišel - ale garantují, že do 3 dnů dojde :-). Tak auto spolu s námi míří do přístavu na odtahu. Vyplouváme v 15.30 hod. Náča
28.6. 20.00 hod. - Dnešní den jsme si naplánovali "relax" - holky s dětma u moře. Najeli jsme na nádhernou hřebenovku, bohužel po 30 min. stoupání praskla na BMW X5 expanzka od chladiče :-(. Tak se relax-výlet změnil v záchrannou akci. Byla to prekérka dostat nepojízdné auto na asfalt, ale už stojí v servisu. Náča
27.6. 16.00 hod. - Právě jsme dojeli k moři do Cala Gonone. Včerejší večer na salaši spojený se stylovou oslavou narození se vydařil, selátko a místní sýry na bukovém stolu pod širým nebem. Odpoledne jsme jezdili offroad v horách, prostě pohoda. Zdar N.
26.6. 16.00 hod. - Včera jsme strávili den relaxem na pláži a podvečerní prohlídkoku městečka Castelsardo. Večerní grilovačka se zvrhla v plážovou párty až do ranních hodin. Tak dnes byla "pekařina" hlavní náplní dne :). Míříme po horských cestách do hor nad západním pobřežím na salaš, kde přespíme. Zdar Náča
24.6. 18.00 hod. - Tak jsme opět u moře ve Valedorii. Včera jsme se přesunuli do hor Monte Limbara za offroadem. Táboření v horách jsme zpestřili výjezdem po požárním výseku - Cayenne, MB-GL a Toyota FJ to zkoušely, kdo dál. :) Večer párty pro zahřátí horké Trollito, byla fakt kosa. Parta M&M je pohodová a je s ní spousta srandy. Své vozy pošlou do všeho a to jede ještě MB-R, BMW X5 a CRV, dnes jsme dali několikakilometrový požární výsek - na pohodu. Náča
22.6. 21.00 hod. - Dnes ráno se konečně počasí umoudřilo a my vypluli na najaté plachetnici na okolní ostrůvky. Azurově modrá voda a pláže s bílý pískem, prostě pohoda... Náča
21.6. 12.00 hod. - Včera odpoledne jsme dopluli trajektem v počtu 8 aut na Sardinii. Večer byl větrný a v noci bouřka. Teď prsí, tak jsme v pizzerii, vládne pohoda. Náča