Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Španělsko - Andalusie   >   Archiv expedic

ŠPANĚLSKO - ANDALUSIE - Archiv expedic

Transylvánie - ATV a sněžné skútry

(19.3. - 25.3.2006)

20.3. 10 hod. - Tak jsme vyložili ve Stana de Vale 3 pásovce a 3 skútry. Zatím to vypadá, že tam kde skútry končí, my pásovci začínáme :-) ! Už jsme je 3x tahali navijákem! Teď jsme ve výšce 1432 m a míříme na hřeben. Je azurové nebe, 3 m sněhu a na vrchu prašan. Prostě pohoda! Zdar Náčelník

20.3. 18 hod. - Tak právě probíráme dnešní zážitky u večeře. Dopoledne jsme jednoznačně "kralovali" na pásovcích, pro skútry nebylo motání v lesích to pravé. Jak jsme se dostali na hřebeny, převzali kluci na skútrech "žezlo". Byl to super den! Snad vydrží počasí a užijeme si i další dny. Všichni jsou včetně strojů OK. Zdar Náčelník

21.3. 18 hod. - "Kraj pod sněhem mlčí, jen stopy jsou vlčí...". Právě jsme dorazili na hotel. Dopoledne pokus o zdolání dvoutisícovky, ale počasí nám nepřálo. Od patnáctiset metrů nebylo vidět na 10 m, tak jsme se přesunuli do údolí k přehradě Dragan. Bylo to fajn, pohoda. Při návratu jsme potkali Sylvia, což je místní "horský vůdce". Na jeho nefunkční sjezdovce proběhl "mejdan na sněhu" - CUJKA, místní speciality na roštu a skoky, kdo dál! Zdar Náča
P.S.: Ve čtvrtek vyrazíme se Silviem na "velký výlet" - start je v 7.00 hod. našeho času a návrat nejistý! :-)

22.3. 11.30 hod. - Dnes ráno to vypadalo dost beznadějně, doslova lilo jak z konve :-x. Ale v deset přestalo a tak už zase řádíme! Sníh je mokrý a těžký, ještě že máme pásovce - na kolech by to nešlo. Je to pěkná makačka na ruce, asi všichni přijedeme se svalama jak "Pepek námořník". Zdar Náča

22.3. 21.15 hod. - Dnes to byl nářez - jak jsem říkal na podzim, tak i teď to byl offroad až do morku kostí! Takovej sjezd z potoku z Tiblese do Suplaje, ale na pásovcích a sněžných skútrech. Před klukama klobou dolů, i když jsme jim přes potok stavěli sněhové mosty, byl to záběr. Celá parta offrouďáků táhla za jeden provaz - ten kilometr a půl jsme jeli šest hodin. Všichni jsou OK, včetně strojů. Pouze můj pásvoce má ohnutou tyč řízení, tak nocuje v potoce. Zdar Náča

23.3. 15 hod. - Dnes od rána opět leje :-x. Kluci od skútrů to dnes vzdali, prý je bolí záda. Ale my dobře víme, že dnes s námi nechtěli dát další potok! :-) Tak se plánované výpravy na Padis zúčastnili jen pásovci a Silviu se skútrem. Na hřebenu připadlo 40 cm mokrého sněhu a jeho skútr se hned zahrabal. Tak jsme ho tahali po hřebenu za pásovcem jak "kačera", jak se rozjel zapadl - nešlo to. Museli jsme dolů a tam pršelo, tak jsme přijeli jako "vodníci", všude z nás kapala voda, která uvnitř oblečení libovolně protékala. Zdar Náča

24.3. 7.00 hod. - Večer pořád lilo, tak jsme to zabalili, že ráno odjedem domů. Ráno slunce, tak shazujeme pásovce z vleku a vyrazíme na hřebeny! Zdar Náča

24.3. 11.50 hod. - My "drsní chlapi" z pásovců jsme opět na hřebenu i se Silviem. Ráno po dvou dnech deště vykouklu slunce, tak jsme shodili pásovce z vleku a jeli jsme po hřebenech asi 20 km a teď ho při cestě zpět už hodinu taháme do prudkého výjezdu "horského vůdce divnýho". Kdyby měl pásovce, to by byla jiná. Opět se potvrdilo, tam kde skútry končí, my a naši pásovci začínáme! Snad ho dostanem zpět do hotelu. Zdar Náča

24.3. 14 hod. - Dotáhli jsme k hotelu kačera na provázku (Silvia a jeho skidoo). Když už nebylo kde zapadnout, napálil to pro zpestření přímo do stromu. Prostě i poslední den stál za to. Právě jsme dopilovali k dokonalosti zrychlenou nakládku pásovců (skokem z převisu přímo na pláťák) a mrskáme k domovu. Zdravíme všechny co nás sledovali a ve středu na klubovně. Náča