Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Španělsko - Andalusie   >   Archiv expedic

ŠPANĚLSKO - ANDALUSIE - Archiv expedic

Transylvánie

(27.6. - 6.7.2003)

28.6. 10 hod. - Tak právě čekáme v koloně na Rumunské hranici, pak ještě 300 km a jsme v horách. Je polojasno 28°C. Zítra už z vrcholku TRANSLYVÁNSKÝCH ALP. Zdar Náča
29.6. Včera jsme dobyli vrchol 1802 m n.v. Večer jsme tábořili ve výšce 1652 m, tedy nad Sněžkou. U táboráku pod nebem plným hvězd jsme seděli do jedné. Je perfektní počasí a bylo teplo i v noci. Zdar Náča

30.6. 20 hod. - Teď táboříme u potoka pod DRÁKULOVÝM hradem - "snad se ráno uvidíme v zrcadle" na jihu Transsylvánie pod Fagarašem. Přes den je horko kolem 29°C, ale teď je příjemně. Zdraví všichni "offroudoví novicové" a Náča

1.7. 13 hod. - Je nádherné počasí a tak cesta rychle ubíhá. Teď sedíme na Fagaraši u jezera v Alpském penzionu a obědváme. Pak jedeme na sever za Drákulou a jeho hradem číslo dvě. Zdar Náča

2.7. 7 hod. - Včera padl teplotní rekord, kolem 15. hodiny bylo 34°C. Od roku 1997, kdy sem vedla naše první výprava, jsem takové horko nezažil. Přesun jsem naplánoval přes Sigisoaru - rodiště Vláda Tepeše zvaného DRÁKULA. Tam jsme viděli i jeho rodný dům. V podvečer jsme dorazili do hotelu a po koupeli a večeři kolem půlnoci do tábořiště pod Drákulovým hradem. Ráno nás vzbudil nárazový vítr, ale je stále slunečno, tak to snad vydrží. Zdar Náča

2.7. 20.30 hod. - Počasí stále drží, tak snad se to do pátku nezvrhne. Teď táboříme nad "Váchovou" loukou. Zítra směr Tibles. Zdar Náča

3.7. 15 hod. - Máme za sebou Tibles a teď rýžujeme zlato. Na místě, které znáte všichni, jsme díky "Zlatokopovi Láďovi" z Brna vyrýžovali pár zlatinek. Takže kdo chce vědět, kde se rýžuje zlato, přijďte ve čtvrtek 10.7. od 18 hod. na klubovnu.
ZLATÁ HOREČKA ZAČÍNÁ - příští výprava je offrouďácko-zlatokopecká. Za všechny zdraví ZLATOKOP NÁČA.
P.S.: Má 18 valounků !

4.7. 15 hod. - Právě valíme na BAIA MARE a pak do Maďarska, kde budeme spát v Cardě. Dnes dopoledne pokus nafotit medvěda u tůně v horách, ale máme jen stopy. Pak návštěva zlatého dolu a pak opět začala "ZLATÁ HOREČKA" - kromě miniaturních zlatinek jsme našli křišťálové krystaly. Od "Zlatokopa z Brna" jsem dostal pánev na rýžování zlata, tak mám svojí ! Tak jak jsme my "šáhnutí" offroadem, on je rýžováním zlata po celém světě. Teď ho po Rumunsku chytl ještě offroad. Zdar a ve čtvrtek na klubovně. Náčelník