Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Sardinie   >   Archiv expedic

Sardinie - Archiv expedic

Namibie

(9.11. - 25.11.2012)

23.11. 18:00 hod. - Dnes dopoledne jsme dojeli všichni v pořádku do Windhoeku. Navštívili jsme koželužnu, pacoči nakoupili suvenýry a zítra letí domů. Náča (já odlet 3.12.).
22.11. 16:00 hod. - Je příjemných 39°C, my vegetíme u bazénu a čekáme až se trošku ochladí a slunko klesne níž, abysme mohli nafotit poslední místo naší výpravy. Tím je Sossusvlei, tedy vyschlá řeka Tsumeb, která se rozlévá mezi rudé 100-metrové duny. Všechny posádky OK. Zdar Náča
21.11. 18:00 hod. - Tak právě jsme strávili dvoudenní dobrodružství ve 300 m vysokých dunách pouště Namib. Koncesionáři z URI nám způsobili úsměv, když nás před týdnem naháněli na telefonu, ať jim řekneme, jakým typem auta jede Mrs. Cayenne Porsche :-). Nikoho nenapadlo, že by jel někdo s Cayennem do dun :-). V dunách to byla jako vždy paráda! Užili jsme si nejen offroad, ale i příjemný večer u ohně. Dnešní dojezd k Atlantiku byl třešničkou na dortu. Zdar Náča a Áňa
18.11. 10:00 hod. - Včera jsme měli přesun 350 km jižním směrem. Cestou jsme navštívili zkamenělý les - tedy fosílie stromů starých miliony let. A skončili jsme v Twyfellfontein, kde jsme dnes navštívili skalní malby kmene Damara. Teď míříme přes White Lady na pobřeží, do Walvis Bay. Zdar Náča
17.11. 10:00 hod. - Tak jsme v Hoanib River strávili včera celý den a noc. Viděli jsme desítky pouštních slonů, žiraf, přímorožců, antilop a babunů. Dnes ráno jsme jeli po stopě tří lvů - mamky a dvou mladých, ale asi po 2 km se ztratili v houští. Ale byli s námi v bushi, kde jsme spali. Všichni OK. Zdar Náča
16.11. 9:00 hod. - Tak zas na signálu. Včera ráno jsme na Epupa Falls navštívili vesnici Himbů, kde jsme pořídili destíky zajímavých záběrů. Odpoledne jsme se přesunuli k termálním pramenům Onkongo, kde jsme se koupali v přírodním jezírku. Mělo příjemných 25°C, venku bylo 43°C. Strávili jsme zde příjemný podvečer. Nyní se přesunujeme do HOANIB RIVER, kde budeme pozorovat pouštní slony. Zdar Náča
14.11. 18:00 hod. - Táboříme na břehu řeky KUNENE, která je přírodní hranicí mezi Angolou a Namibií. Řeka je plná nejen krokodýlů (jeden asi 4 m manekýn leží na druhém břehu), ale mimořádně i vody, tak tečou vodopády EPUPA Falls naplno. Dnes máme za sebou 688 km přesun a teď vegetíme pod palmami, je 33°C. Zdar Náča
13.11. 19:00 hod. - Právě sedíme při západu slunce u napajedla a pozorujeme zvěř. Včera večer jsme dojeli do NP Etosha a přenocovali jsme v lodge Narmutoni. Dnes jsme strávili celý den lovem beze zbraní, tedy snahou ulovit co nejlepší fotozáběr. Viděli jsme: 5 lvů, nosorožce, slony, žirafy, zebry, pakoně a antilopy. Náča
13.11. 9:00 hod. - Včera podvečer jsme dojeli do NP Etosha, kde jsme přenocovali v Namutoni. Dnes nás čeká celý den lov beze zbraní, tedy soutěž o to, kdo uloví nejlepší záběr. Všechny posádky OK. Zdar Náča
12.11. 14:30 hod. - Tak zase na signálu. Časovou ztrátu z prvního dne, způsobenou nepřipraveností aut v půjčovně KEA, jsme doháněli další dva dny. Druhý den jsme dojeli do Bushlandu, tam jsme si vyfotili 6 tisíc let starý baobab a navštívili vesnici Křováků, kde jsme měli možnost poznat tradiční způsob jejich života. V podvečer jsme zatábořili v jižním kempu NP Khaudum. Ráno jsme vyrazili cestou s hlubokými kolejemi vyjetými v písku na sever. Cestou jsme viděli desítky slonů. Někteří byli jen 15 metrů od aut. V poslední třetině se mi začala hřát aut. převodovka, tak jsme museli po 5 km vždy udělat na 15 min. pauzu. Abych nezdržoval skupinu, předal jsem velení mému "černému bratrovi" a Jardovi z Adventury. Ti dovedli skupinu do 160 km vzdáleného kempu, ležícího na řece Kavango. Já zůstal v bushi. Náča
9.11. 17:00 hod. - Včera podvečer přiletěla skupina 13 Čechů poznat krásy Namibie. Dnešní dopoledne jsme strávili přebíráním vozů a nákupem zásob na naší cestu. Vyrazili jsme až kolem 15. hodiny směr Bushland. Máme před sebou 300 km. Za všechny zdraví NÁČA