Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Rumunsko s vozy   >   Archiv expedic

Rumunsko s vozy - Archiv expedic

Transylvánie - ATV

(22.7. - 30.7.2006)

22.7. 9.00 hod. - Tak jsme vzhůru, spát jsme šli ve 3.15 hod. Příjezd byl akční. Michala jsme s Transporterem tahal přes brdek na mokré trávě. Rumun Peter co u něj bydlíme na cabaně nečekal, že držím slovo když jsem nevolal. O to víc byl překvapen, že mu vezu pneu, které jsem mu slíbil. Omlouval se, že mám plno, ale ráno to zařídí a uvolní cabanu. Tak jsme si udělali masovou pánev venku na grilu a spali v altánu na stolech. Ráno azuro a koupel pod jezem v tůni. V 11 hodin vyrazíme na čtyřkolky. Zdar Náča

23.7. 10.00 hod. - Tak jsme posnídali a vyrážíme na čtyřkolky. Včera jsme místo zahřívacího dvouhodinového výletu na ATV dali šestihodinový trial po lesních pěšinkách. Já to pěkně napasoval v bočním náklonu mezi mladé buky. První bok hodil Jaromír - v pohodě. Já hodil dvakrát pana orel - O.K. bez ztráty květinky. Jen jsem vyhrál "velitele jelitní jednotky dne". Všichni jsme přijeli tak trochu jak mrtvolky, ale po koupeli v tůni mezi pstruhama jsme byli O.K... Večer jsme vyrazili do Stana de Vale za Sylviem, kde jsme poseděli do půlnoci, pak noční přesun. Zdar Náča

23.7. 20.30 hod. - Přes den jsme jeli na prohlídku okolí přehrady. Při zpáteční cestě jsme vytahovali Dachnu, která byla na břehu přehrady až po prahy v bahně. Pak jsme vyjeli říčkou od ústí do přehrady, až ke cabani, kde bydlíme. Odpoledne relax a koupání v tůni. Teď jsme se vrátili z podvečerní projížďky, dali jsme pěknou těžební traverzovku - ostré výjedy a rozporky. Po návratu koupel v tůni a jdem naladit kytary. Náča
P.S.: Zítra první 8-hodinová hřebenovka.

25.7. 14.00 hod. - Právě odpočíváme v Iadoline u Caribic Rumu. Dopoledne jsme dali zatím nejakčnější výjezd a to z údolí traverzem na hřeben. Kdo tu byl na jaře, ví o čem mluvím. Laďa dal boudu 2x pana orel - oba O.K. Místy jsme museli vést čtyřkolku dva, i tak s námi civičila. Pak hřebeny, nad Stana de Vale nás chytl déšť a tak jsme sjeli dolů - čekáme zda přestane. Náča

25.7. 19.00 hod. - Déšť ustal a tak jsme se "bobovou dráhou" vydali na hřeben. Tam co v zimě jezdíme po hřebenu dolů, já hodil 4x pana orel a popáté šla přes mne - jsem O.K. Přes Laďu 4x pana orel, Jaromír 3x pana orel, Michal včas zastavil. Zpět ke slovu přišel i naviják. Teď relaxujeme v Stana de Vale u Silvia, ti méně mrtví hrají nohejbal. Prostě pohoda. Náča

26.7. 9.30 hod. - Včera jsme podnikli se Silviem, dle něj pohodový trip k jeskyním k jeskyníma vodopádu. Terén byl jednoduchý, až na pár akčních sjezdů z hřebenů. Problém byl, že nás dvakrát chytla průtrž mračen, ale naštěstí to střídalo slunce. Jen ty kaluže nikdo nevysušil, tak jsme byli pěkně zapráskaní, ale zas to neprášilo. Výlet k jeskyni byl pěšmo, ale dalo se to přežít. Pod vodopád jsme dojeli, ale když se 15 min. výšlap změnil na hodinový kopcem 45 stupňů, otočili jsme to. Celkem byl trip dlouhý 140 km a dojeli jsme do cabani ve 23 hod. pěkně zmrzlí. Zdar Náča

27.7. 14.00 hod. - Tak dnes nám zatím trip vychází. Je jasno a máme za sebou 35 km po hřebenech - co jsme jeli teréňáky dva dny, ujeli jsme na ATV za 2,5 hodiny. Je to paráda, teď dáváme pauzu na oběd (chléb, paštika, šproty, cibule) na skalním žebru. Pohoda, nikde živáčka. Kdo sledoval červnové info, tak jsme pod sněhovým valem, který měl 4 metry, už tu není. Pokračujeme na meteo stanici na Vladease. Zdar Náča

27.7. 15.20 hod. - Dobili jsme VLADEASU 1848 m n.v.!!! Pěkně to tu fučí, ale je to nádhera, jasno a vidět až na obzor . Náča

27.7. 21.00 hod. - Kalíme, polibte nám ...... :-D
28.7. 10.00 hod. - Včera to byl skutečně super trip. Najeli jsme 80 km, hřebeny, úvozy, prudké výjezdy a sjezdy i údolí. Na cabanu jsme dojeli v sedm, pak grilovačka, kytara a pohoda. Teď vyrážíme na poslední trasu do bukových lesů, ať jsme alespoň trochu chráněni před sluncem. Náča

28.7. Tak jsme dorazili do Beiusu, stejnou zkratkou jako v červnu s autama. Zvládli jsme to za hodinu, jen těžební rozervaná od eroze nám dala zabrat. Čtyřkolky jsme vedli tři, stále nějaké kolo ve vzduchu. Teď vegetíme v hospůdce, je tu stejně hrozné vedro jako u vás. Náča

28.7. 21.00 hod. - Tak jsme šťastně v sedm večer dorazili z našeho posledního tripu. Bylo to opět fajn a díky vedru bylo i tříhodinové zakončení v hospůdce, kde jsme čekali až slunce přestane pražit. Teď grilujeme a balíme, no a zítra domů. Sečteno podtrženo, sedmkrát bouda - některá i pětkrát pana orel, ale vždy jen nějaká ta modřina a drobné škody. Spoustu terénu a zážitků na které se nezapomíná, prostě čtyřkolkářská pohoda a relax. Tak naviděnou na klubovně 2.8. Všechny zdraví Náča a celá parta