Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Rumunsko s vozy   >   Archiv expedic

Rumunsko s vozy - Archiv expedic

Transylvánie

(25.5. - 2.6.2002)

1.6. Tak jsme všichni dorazili domů a tím končí třítýdenní info z Transylvánie. Fotoreportáž vám přineseme do středy. Ve čtvrtek se uvidíme na klubovně. Náčelník
31.5. Dopoledne zdoláváme poslední potok - Fousor prorazí z boku pneu, zakurtovat o druhý vůz, výměna 30 min. V poledne dojezd na asfalt, teď valíme na Tokai. Náča
30.5. 17.50 h - tak jsme po celodenním lopotění na bodě "můj kemp". Všichni se srdnatě prali s terénem, který nám nedal ani 1 cm zadarmo. Všichni jsou v pohodě, zdravím i za ně. Náča
30.5. Včera večer se počasí umoudřilo a mohli jsme udělat táborák. V noci opět déšť, který drží i přes dopoledne. Všechno totálně podmáčené. Volíme cestu přes staré lavinové pole. První trhák a ke slovu přichází navijáky. Stále déšť, my poncha a holinky, podvrknul jsem si v nich levý kotník - noha natéká. Naši "těžkooděnci", hlavně Toyota 75, jenž má 3,3t, má problémy a to obě "špéry". Zato "Mirečci s Asconou" - lehký Opel Campo, vyjedou všechno jako nic. Teď nás čeká ostré stoupání - bez navijáku to nejde, i "Ascona" na kurtě. Je 15 hod. a jsou ještě dvě auta pod zatáčkou. Na cestu jsme vjeli v 10 hod. Zdar Náčelník
29.5. 16 h - tak jsme zdolávali Rozporky v úvozové cestě u Drákuly tři a půl hodiny. Průtrž mračen a cestou se valí voda, do toho Bořek udělal ráfek a zul pneu. Teď jíme u Drákuly a pak přesun k potoku - "můj kemp" necháváme na zítra, snad přestane pršet. Náča
29.5. 11.10 h - počasí nám fakt "přeje", teď padají půlcentimetrové kroupy. Náčelník
29.5. 11 h - jen jsme opustili hotel Drákula, strhla se průtrž mračen - ten Drákula nám dává. Dojet dnes na hřeben bude "maso", už Rozporky jsou víc než akční.
29.5. Tak jsme včera pěkně pařili v baru "De Zi", kde jinde než u Drákuly - padlo několik kol místní kořalky Čujky a v 03 jsme troubili na ústup, ráno kromě strašné žízně pohoda - je to čisté pití. Venku slunce, vyrážíme do Rozporek a na "můj kemp". Snad to počasí už konečně vydrží. Zdar Náča
28.5. 12 h - večer jsme pěkně zapili tu "Fousorovu" budku. Ráno chviku sluníčko. Teď střídá mrholení déšť, ale je alespoň z hřebenu vidět do kraje. Zdar Náča
27.5. Dobýváme Pietrosul, po Rozpozporkách déšť, pak navijáky. Zastavuje nás až 400 m před meteorologickou stanicí sněhová plotna dlouhá 80 m. Počasí se umoudřilo, je jasno a nádherný rozhled. Cestou zpět na úplné rovině chytne nešťastně Fousor levým kolem břeh a převrácí auto na pravý bok. Naštěstí v nulové rychlosti - nikomu se nic nestalo. Auto má lehce poškozený bok. Problém je auto převrátit, je třeba do boku uvázat kladku a ani jeden strom... Zbývají kameny - první se vyvrací, druhý pokus je úspěšný, Patrol je zpátky na čtyřech - motor v pohodě. Vyrážíme zpět. Všechno dobře dopadlo. Zdar Náčelník
26.5. Včera bez signálu. Dopoledne po zelených hřebenech a pak úvozem do údolí, tady už na nás čekají "Mirečci", kteří se kvůli opravě zdrželi v Čechách. Kolem druhé za slunného počasí vyrážíme v kompletním počtu 6 teréňáků na prohlídku zlatonosné štoly. Při zpáteční cestě se strhává průtrž mračen. V táboře stavíme auta proti sobě, abychom mezi ně roztáhli plachtu. Prší až do 19 h, pak rozděláváme oheň. Ráno je azuro, vyrážíme na Pietrosul. Zdar Náčelník
25.5. 18 h - táboříme, je vedro, polojasno - tak snad to vydrží. Dnes pěkný off road, Toyota 75 na dvou kolech. Jinak pohoda. Zdar Náča

26.5.2002 - včera bez signálu. Dopoledne po zelených hřebenech a pak úvozem do údolí, tady už na nás čekají "Mirečci", kteří se kvůli opravě zdrželi v Čechách. Kolem druhé za slunného počasí vyrážíme v kompletním počtu 6 teréňáků na prohlídku zlatonosné štoly. Při zpáteční cestě se strhává průtrž mračen. V táboře stavíme auta proti sobě, abychom mezi ně roztáhli plachtu. Prší až do 19 h, pak rozděláváme oheň.

27.5.2002 - dobýváme Pietrosul, po rozpozporkách déšť, pak navijáky. Zastavuje nás až 400 m před meteorologickou stanicí sněhová plotna dlouhá 80 m. Počasí se umoudřilo, je jasno a nádherný rozhled. Cestou zpět na úplné rovině chytne nešťastně Fousor levým kolem břeh a převrácí auto na pravý bok. Naštěstí v nulové rychlosti - nikomu se nic nestalo. Auto má lehce poškozený bok. Problém je auto převrátit, je třeba do boku uvázat kladku a ani jeden strom... Zbývají kameny - první se vyvrací, druhý pokus je úspěšný, Patrol je zpátky na čtyřech - motor v pohodě. Vyrážíme zpět. Všechno dobře dopadlo.

29.5.2002, 11 h - jen jsme opustili hotel Drákula, strhla se průtrž mračen - ten Drákula nám dává. Dojet dnes na hřeben bude "maso", už Rozporky jsou víc než akční.

29.5.2002, 16 h - tak jsme zdolávali Rozporky v úvozové cestě u Drákuly tři a půl hodiny. Průtrž mračen a cestou se valí voda, do toho Bořek udělal ráfek a zul pneu. Teď jíme u Drákuly a pak přesun k potoku - "můj kemp" necháváme na zítra, snad přestane pršet.

30.5.2002 - všechno totálně podmáčené. Volíme cestu přes staré lavinové pole. Naši "těžkooděnci", hlavně Toyota 75, jenž má 3,3t, má problémy a to obě "špéry". Zato "Mirečci s Asconou" - lehký Opel Campo, vyjedou všechno jako nic. Teď nás čeká ostré stoupání - bez navijáku to nejde, i "Ascona" na kurtě..