Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Rumunsko s ATV - zima   >   Archiv expedic

Rumunsko s ATV - zima - Archiv expedic

Transylvánie

(23.5. - 31.5.2009)

30.5. 15.00 hod. - Včera jsme se za stálého deště po sjezdu potokem do údolí vydali k hotelu Dracula, kde jsme kolem 16. hodiny ukončili naši výpravu a drtivá většina účastníků se vydala k domovu, kam dojížděli dnes ráno. Letos to bylo hodně o opravách, ale nakonec se vše zvládlo a užili jsme si pěkný offroad. Jo, Géčkař opět nezklamal, boudu nedal, ale udělal alespoň bok o strom. Teď sem za mnou míří 12 ATV, tak od zířka poběží info. Na klubovně 17.6. se dozvíte víc! Náča
29.5. 15.30 hod. - Včera se Medvědi vydali domů, neboť torzka praskla potřetí. My dojeli na Drákulův vrch, odtud jsme pokračovali úvozovkou, kterou srovnal bagr :-(, až do tábora "U 12 měsíčků". Po obědě dále ne hřeben až na "Můj kemp". Tady začalo pršet, tak jsme zaplachtovali a začala párty. Opékali jsme vepř. kolena od Medvěda a za zvuku kytary jsme se zahřívali horkým Trollitem. Prostě podplachetní pohoda, až na 5°C a déšť. Zdar Náča
P.S.: Máma pozdravuje pekárny :-)
28.5. 9.00 hod. - Včera jsme z hřebenu dali krásnou úvozovou cestu, která díky erozním trhlinám byla plná rozporek. A odpoledne "cestu" potoční. Prostě super offroad. Náčelník
27.5. 15.00 hod. - Medvědům za svárem praskla torzka, tak se pokusí to svařit v městečku v údolí. My právě dobili vrchol Heniul Mare 1610 m.n.v., slunce a pohoda. Náča
27.5. 9.00 hod. - Tak jsme se po včerejší oslavě prvního dne bez poruch vzbudili do slunného rána a vyrážíme novou cestou po hřebenech směr východ. Všichni OK. Náčelník
26.5. 18.00 hod. - Tak torzku nám v Suplai zavařili, ale Santanu se díky rozlomenému l.p. homokloubu a přetržené zadní poloose podařilo opravit jen na dojetí domů. Zavařená torzka vylepšená o doraz z roztržené holínky o velikosti 42 funguje výborně a Medvědi s námi pokračují po hřebenech směr Drákula. Zdar Náča
25.5. 14.00 hod. - Tak jsme zatábořili na "Ožralém vršku", po cestě ještě umřela Santana l.p. poloosa :-(. Teď se pro ni vracím a jedeme do Suplae řešit opravy, už tam čekají Medvědi na opravu torzky. Zdar Náča
25.5. 8.00 hod. - Právě vstáváme do slunného dne. V noci, když jsme odcházeli od táboráku, lehce mrzlo. Právě improvizujeme s odpružením Navary. Medvědům odešel domeček na torzce, tak je musíme dostat do údolí, snad tam Pompier přiveze z Baia Mara nový. Zdar Náča
24.5. 13.30 hod. - Včera jsme už ve 21 hod. tábořili u potoka. U ohně padlo rozhodnutí dát moji srdcovku Tibles. Tak jsme teď nad "Váchovou" loukou a mrskáme na hřeben. Náča
23.5. 17.45 hod. - Právě jsme u kříže na hřebeni Tiblesu. Medvědům vypadla torzka, tak probíhá oprava. A zároveň příprava dřeva na táborák. Cesta v pohodě, jen v jednom místě cesta roztrhaná od eroze. Posádka s Patrolem ze SK málem dala bůček. Jinak vše OK. Posílám za všechny pozdrav z tábora v 1498 m ! Náča
23.5. 17.00 hod. - Právě jsme v počtu 9 teréňáků překročili RO hranice a míříme do hor za Baia Mare. Letos je nějaká větší úmrtnost aut - Jaromírův Patrol ujel 20 km a odešla elektrika. Petr "budkač" má neustále svítící kontrolku přehřátí aut. převodovky a Kilarovi svítí kontrolky jak vánoční stromek :-) Náčelník