Off Road Průvodce   >   Destinace   >   Intercontinental Rally   >   Archiv expedic

Intercontinental Rally - Archiv expedic

Namibie

(5.10.- 19.10.2013)

18.10. 20:45 hod. - Právě táboíme, dnes dlouhý den, zakončený přípitkem na zdárný konec výpravy na hraně duny nad Death Valley. Zítra už jen přesun 300 km do Windhoeku. Všechny posádky jsou OK. Zítra v 16 hod. odlétá první skupina domů. Zdar Náča
18.10. 11:20 hod. - Tak jsme opět na signálu. Za jeden a půl dne jsme v dunách najeli 162 km byla to jako vždy paráda a všichni si to užili - drželi jsme se hesla stále na čtyřech ;-) Třoku nám experience v dunách odpoledne a večer pokazil silný vítr a písek máme úplně všude a když říkám všude, tak tomu věřte... Dnes nás ještě čeká přesun 350 km ke kaňonu Seriem a k dunám NP Sossusvlai, kde máme poslední kemp. Zdar Náča
16.10. 15:00 hod. - Dnes dopoledne výlet na katamaranu za tuleni, k obědu ústřice - pohoda. Míříme do dun Namib Naukluft, budeme do pátku dopoledne bze tel. signálu. Zdar Náča
14.10. 19:00 hod. - Dnes jsme přejeli do Damaralandu, na našem vozu třetí pneu v háji, jinak auta drží. Cestou jsme navštívili zkamenělý les, kde jsou zkamenělé klády staré téměř 3 miliony let. Odpoledne jsme dojeli k místu, kde bude stát "Náčovo". Pak jsme navštívili lodge Kimpwe, kde jsme dali Gin Tonic.
13.10. 15:00 hod. - Včera v podvečer jsme vjeli do Hoanib River. Kromě nádherného západu slunce nás v řecwe přivítala asi 30 metrů od aut slonice s 2-týdenním slůnětem, pak 5 žiraf asi 5 metrů od aut. Třešničkou na dortu byl tábor pod skálou, padly dvě láhve Ginu a láhev Havany. Dnes celý den v řece - sloni, žirafy a spousta antilop. Teď míříme k termálním pramenům, kde dáme relax a přespíme. Zdar Náča
12.10. 14:00 hod. - Ráno jsme nafotili vodopády Epupa Falls a navštívili vesnici kmene Himba, byla to paráda, spousta srany, jeden pacoš skončil úplně červenej od hlinky ;-). Teď míříme do Hoanib River, kde strávíme dnešní noc a zítra celý den. Budeme bez signálu. Náča
11.10. 21:00 hod. - Po přesunu dlouhém cca 600 km jsme dojeli v 18:45, tedy před západem slunce na Epupa Falls, je tu spousta vody, v Angole muselo pršet. Byla to nádhera! Zítra ráno navštívíme vesnici kmene Himba a přesuneme se do Hoanib river, kde budeme tábořit v přírodě - bush camp. Všichni jsou OK. Zdar Náča
10.10. 22:00 hod. - Dnes jsme společně projeli většinu napajedel NP Etosha, viděli jsme 4 lvice, 24 slonů, hyenu, šakaly, žirafy, pakoně, zebry, desítky různých antilop. Teď večer 6 nosorožců. Zdar Náča
9.10. 20:00 hod. - Právě táboříme v terosrtu NAMUTONI, v NP Etosha. Dnes jen přesun 600 km, z toho 420 km asfalt. U napajedla jen několik žiraf a hyena, snad zítra budeme mít víc štěstí. Zdar Náča
9.10. 10:00 hod. - Včera v podvečer jsme při vyjížďce na loďce viděli tři hroší rodinky, jedna dokonce uprostřed řeky přecházela vyvýšenou kosu pod vodou - bylo to úžasné, jak se vynořili! K tomu slůně, krokouš a spousta ptactva. To vše za západu slunce - prostě AFRIKA! Náča
8.10. 15:00 hod. - Právě táboříme na břehu řeky OKAVANGO, hroši, krokouši - AFRICKÁ POHODA! V 17:30 hod. vyrážíme na loďce za hrochy, snad nás nic neuloví... Díky a zdar Náča
8.10. 12:00 hod. - Včera jsme dopoledne vyfotili nejstarší baobab na jižní polokouli, navštívili vesnici Křováků a odpoledne strávili nádherný den v NP KHAUDUM, kde jsme viděli několik velkých stád slonů a spoustu antilop. Teď jsme se po 100 km akčním přesunu na písečných kolejích dostali na black road - asfaltku a míříme k řece Okawango. Všichni OK, zdar Náča
7.10. 11:00 hod. - Tak jsme v Tsumkwe, v Bush Landu, jedeme do vesnice Křováků, pak do NP Khaudum. Zatím dvě pneu. Náča
6.10. 21:50 hod. - Včera dorazila parta z Čech, ještě večer jsme nakoupili zásoby, dnes outdoor výbavu a vyrazili jsme na trip. Dnes až do Bushlandu, 600 km. Jak někdo u ohně vtipně poznamenal - "dnes jsme přejeli ČR po polňačce". Za celou partu zdar Náča